Net bir şey söylemiyim ama çoğu mağazada böyledir sen gidip mağazaya iade etsen hemen ücret iadesi yapmazlar depoya gider orda incelenir iade süreci başlatılır evden de göndersen iade koduyla aynı şey olacak boşuna mağazaya gitme ama değişim olur mu bilemiyorum