3 yaşını doldurmuş bir kızım var yaklaşık 1.5 ay önce tubalet eğitimini hallettik sanıyordum. Kiii tatile gittik geldik evimize döndük işler değişti. Gündüz çişimiz tamam gündüz uykusunda da kaçırmıyor ama geceleri bir kere uyanıp çiş yaptırdığım bir daha kaçırmayan çocuğum gece en az 1 kere altına kaçırıyor. Bende uyuyorum malum…uyanma saatlerimi defalarca değiştirdim ama bir türlü altına kaçırmasını engelleyemiyorum. Kendisi de bayağı derin uyuyor farketmiyor. Kreşe de başladık orda da sorunumuz yok ama ne olduysa gecelerimize bir haller oldu. Var mı yaşayan? Önerisi olan? Tatilde denize 1-2 defa yaptı çişini bişi olmaz annecim yıkarız filan dedim acaba o mu etkiledi. Gece gece çarşaf alez değiştirmekten yoruldum 😔😔