İyi akşamlar hanımlar kızım 5 gündür hiç birşey yemiyor ishalı var ve halsiz ve bitkin. İlk 2 gün hicbirsey yemedi . İzmir Aliagada yaşıyorum burdaki devlet Hastanesi’ne ilj başta götürdüm gece acile bana rota veya covid olduğunu söyledi ama test yapmiyorlarmis . Bende tuttum kızımı özele götürdüm daha detaylı ilgilensin diye ama oda dalga geçer gibi sanki size uğramış bu virüsler ama çocuk diş çıkartıyor dedi . Vitamin ve dış jeli verdi. Kızım asla yemek yemiyor 2-3 kaşık oda zorla sonra ağzından çıkartıyor . İdrarı sapsarı ve ben asla doğru düzgün doktor bulamıyorum Allah rızası için doktor önerisi veya tavsiye istiyorum. Lütfen çocuğunuz bu haldeyken siz bişey yapmıyorsunuz falan demeyin yapabilcm herşeyi yaptım ama kimse ilgilenmiyor kızımla 😔😔