Kızlar 8 aylık bebeğim var kırkım çıktıktan sonra hep düzenli adet gördüm normalde polikistik overim var ama kendi kendime hamile kaldım adetlerim hep düzenliydi bu ay gelen adetim önce koyu kahverengi gibi başladı ve çok az azala azala gitti bi ara pembe kırmızı gibi geldi peçeteye silince 5 6 gündür böyle 1 ped hiç dolmadı yerleşme kanaması internette 2 3 gün sürer diyo benim peçeteye silince az da olsa kan geliyor acaba polikistik overden olabilir mi sizin yerleşme kanamanız bu kadar sürdü mü lütfen cevap bekliyorum