merhaba bebeğim 6 aylık 5 aylık ken ek gıda ya başladık 6 aya gelince işe başlamak zorunda kaldım mama almıyor kendi sütüm yetmiyor günde sadece 2 kere çok zor bi şekilde mama alıyor acaba aç kalıyor mu sabah kahvaltı yapıp öğlen çorba içiyor doyuyor mu