Nilgunsimsekk_1 Arkadaşlar kalça çıkığı testi zorunlu mu yaptırmak gerekir mi yaptıranlar veya yaptırmayalar var mı aranızda
Sevdapl Nilgunsimsekk_1 2 aylıkken yapılıyor. Çok önemli, kesinlikle yapılmalı bence. Çıkıklık varsa erkenden müdahale edilir. İlerlerse ameliyat falan zor.
Rozalinda Nilgunsimsekk_1 evet zorunlu, mutlaka yaptırmalısınız. Olası bi sorunda bebekken tedavisi kolay olan bi sorun ama ilerleyen dönemde farkedilirse bebek sakat kalabilir. İkinci ayda bakılıyor çocuk dr u yönlendiriyor diye hatırlıyorum.
Betul-08 Nilgunsimsekk_1 ya sadece bir test neden yaptırıp yaptırmamak arasında kalıyorsunuz anlamış değilim cidden tabiki yaptırmalısınız erken teşhis her zaman önemli anlamıyorum gerçekten geçende bir anne 2. Ay aşılarının 3 ünüde verem aşısı sanıyormuş hiç mi araştırmıyorsunuz
Nilgunsimsekk_1 Betul-08 eşim uzakta yanımda değil ve hastaneler bana çok uzakta ulaşım zor olduğu için soruyorum keyfimden değil yani
Sevdapl Lavinyaa1 Doktor 2 aylıkken yapacağız dedi. 2 aylıkken götürdük ve yapıldı. 1 aylığı ilk defa duyuyorum.