Deletedmom_21 kızım hemen bırakıyor 10dk anca emiyordur. Sık sık teklif ediyorum almıyor. Uyku zamanı ağlıyor. Onda da emiyor. Ek gıdayı iştahla yemiyor. Kilo alımı az gibi şaştım kaldım. 7 aylık 7200 gram çıktı ,2 gün önce. 1 ayda 200 gram almış oluyor. İçim içimi yiyor. Kiloyu geçtim gelişimi iyi olmazsa diye korkuyorum. Ama bir o kadar hareketli, hiç durmuyor. Kendisi dursa ayakları hep hareket halinde🤷♀️