Arkadaşlar 40 günlüğüz birkaç gün önce sütten göğüslerden ateşlendim serum falan taktırdım sadece bir gün hastane işimiz olduğundan dolayı sağamamıştım ve emzirmemiştim sağdığım sütlerden vermiştim 2-3 gündür de hastalığım hala devam ediyor ama sütüm inanılmaz derecede azaldı her sağımda 160 170 ml gelen süt şu an 40 50 geliyor başına böyle gelipte sütü azalıp sonradan artan oldu mu??