Alparslan2022 Bebeğimin acıkıp açılmadığını tam anlayamadım uyumadan önce normal içtiği cc den biraz az yaptım içtikten sonra kustu baya bi zararı olurmu midesine fazla geldi yüksek ihtimal
minikbabyy Alparslan2022 fazla geldiği için kusmuştur canım bi zararı olmaz zaten genelde mamayla beslenen bebeklerde azda olsa kusma oluyor bizimde oluyordu
joyfulmom Alparslan2022 bu devamlı olur devam ederse fazla verirseniz ve sürekli kusarsa reflü olabilir. O yüzden fazla vermemeye dikkat edin. Birkaç kez olmasından sıkıntı olmaz sürekli olmasın