DorukDefne0 Selam kızlar ben kendime mont ve oğluma da bot alicam ama nerden alicam bilmiyorum siz neler aldınız nereden aldınız oğlum 4 yaşında bu arada 😊
Mamasboy DorukDefne0 geçen sene kendime 1250 TL’ye aldığım mont bu sene 3250 TL olmuş şaka gibi iyi ki almışım geçen sene. Oğluma da H&M den aldım mont 440 TL 🤷🏻
bernaasn Dolap uygulamasından 1.5 yasındaki oğluma 70 tl ye mont aldım ve o kadar temız geldi ki sanki sıfır almısım gıbı bır bakmanızı onerırım bebekler cabuk buyuyor sıfırları cok pahalı
2205yasemin DorukDefne0 ben geçen sene alıcaktım hamileydim olmamıştı o zaman 700 dü stradivarius da bu de bin lira olmuş ama aldım napım aklım hep onda kalmıştı bi zaman giyerim inşallah ☺️