Kızlar birkaç gündür aşırı derecede kaşınıyor görünürde sadece kızarıklık var hafif noktalar şeklinde de kanama oldu. Eşim ishal bir haftadır acaba ondan mikrop mu kaptım öncesinde. Bir haftadır bana mikrop geçer de yanaşmıyor eşim ama öncesinde mi geçti yoksa mantar mı. Evde yapabileceğim bir şey var mı ?