Songul_gvn selam canım..Normalde eskisi gbi yazmıyorum buraya ama pişik konusunu görünce asla dayanamam pişipe çok üzülüyorum bebeklere bu konuda hassasım ! Benim bebeğimin cildi çok hassas pişik olmaya müsait bir bebek ve bu konuda ben çok dikkat ediyorum, lakin bazen dışarda uzun kaldığım zmn değiştirme fırsatım olmayınca hemen pişik oluyor. Sleppy uygun diye almıştım fakat o bez hiç yaramadı eczanecinin önerisiyle aldığım bi krem var pişik olduğu zmn sürüyorum onun dışında sudocrem kullanıyordum onu da bıraktım gerçi ıslak mendilimi de değişince anladım ve bana bezi de değişmemin söylemişti eczacı sorun çözüldü.sana önerim asla pudra kullanma ! Kısaca şöyle söyleyim bezini değiş ıslak mendil kullanacaksan da benim severek kullandığım kokusu da harikadır molfix izolik sulu ıslak mendil ama yeşil paket olanı al bebeğin altını değiştikten sonra peçeteyle nemini al kremin adı da OKSİZİNC rengi mavi beyaz krem sadece pişik gecene kadar sür emin ol faydasını anında göreceksin bezi de çok bekletme altında çok uzun yazdım bu arada kusura bakma inşallah tamamen çözersin sorunu ama dediklerimi uygularsan çözüleceğine %99 diyorum. Geçmiş olsun🥰