BuseCan Gokceyasinmiran 2.5 yaşında başladım . Erken de olabilir normal de belirtilerini veriyor mu.? Bez takmak istememe. Köşelerde yapma. Geceleri kuru bez vs vs
EndlessLove_ Gokceyasinmiran bebeğinizin verdiği tepkilere bağlı. Sabah bezi kuru kalkıyor mu 2 saat boyunca bezini kuru tutabiliyor mu size çişi veya kakası geldiğinde söyleyebiliyor mu bunlar önemli kriterler. Erken başlayıp bu süreci zorlaştırmakta var işin ucunda çünkü. O yüzden bebeğinizi takip edin. Benim kızım 16 aylık anne çiş diyo ama ne kadar doğru bilemiyorum mesela gazını çıkarıyor anne gaga diyor. Kakasını da beze yapınca diyor anne gaga diye 🤣
BusraDefneozel Gokceyasinmiran ya bende dun post acmistim tuvalet egitimi icin kizim 20 aylik 19.ayin sonunda gunduzleri soylemeye basladi kendiliginden ara ara ama erken oldugunu dusundugum icin zorlamadim simdi bikac gundur gunduz bez kuru kaliyor uyanikken sorun yasayanlar olmus erken baslayanlarda gece birakirken kaslar suan gelisme asamasinda ya bende emin olamadim bilmiyorm 2 yasi doldursami yoksa hazir kendi istemisken birakmayami calissak vok kafam karisik ve cok hassas bi konu
Mubahat Bence değil benim bebeğim 8 aylık lazimlik aldık kakasını yapacaginda belli ettiği için aldık onuda ikinmaya başlayınca hemen alıp oturruyorum ona yapıyor inşallah başarıcam şu tuvalet konusunu erkenden 😂
EndlessLove_ Mubahat merhaba peki dışarda da bu davranışa devam ediyor musunuz ? Yoksa sadece evde mi bu şekilde yaptırıyorsunuz?
Gokceyasinmiran BusraDefneozel evet hassas olduğu için bende deneyimli annelere sormak istedim travma da yaşayabilir kolay da geçirebilir ama erken davranıp oğlumda travma yaşatmak istemiyorum en iyisi biraz YouTube’dan bununla ilgili araştırmalar yapmak
Mubahat EndlessLove_ dışarıda da yapıyorum hiç cekinmiyorum bu konuda çünkü bebeğim de alıştı kakasını bezine yapmıyor tuvalete gitmek istyo☺️