Arkadaşlar yaklaşık 11,5 aya tekabül ediyor az önce araştırınca öğrendim. Uyku konusu çok zor geçiyor. Uykuya geçişi zor, gece yarısı uyanıyor oturuyor. Çok çok erken uyanıyor. Bu süreçleri atlatan var mı? Her şey düzelecek mi güzel bir şeyler duymaya ihtiyacım var 🤦🏻♀️