efeninannesi4207 Bebeğimin şah damarında daralma varmış yarın ultrason çekilecek var mı böyle olan çok korkuyorum
MinnakAsel efeninannesi4207 yeğenim var şah damarında daralma ve kalbinde delik var ve bide organlar arasında bant hayırlısıyla bu hafta 2. Kalp ameliyatını olucak dua edermisiniz ? İnşallah sizin hiç ameliyata gerek kalmaz
efeninannesi4207 MinnakAsel Amin inşallah canım benim 🙏. Dizinde inşallah hayırlısıyla olur kurtulur birdaha olmaz.
MinnakAsel efeninannesi4207 İzmir’de yasoyor İstanbul Siyami Ersek kalp Hastanesi’ne gittiler ameliyat riskli malesef . İçiniz rahat etmiyorsa imkanınız da varsa muakkak götürün o hastaneye arkadaşımın oğlu da o hastanede ameliyat oldu çok memnun
efeninannesi4207 MinnakAsel yigeniniz kaç yaşında ilk ameliyat oldu. Birde şah damarında olan darlık için ne söylediler nasıl geçermiş
efeninannesi4207 Egegun sağolun kontrole geldik kalbinden ses geliyor dediler kalbine bakıldı sonra da boğaz kısmına orada söylediler
efeninannesi4207 MinnakAsel selam canım ameliyat nasıl geçti. Birde şah damarında daralma var bizim ameliyat ya da anjiyo dediler iki gün içinde arayacaklar. Ama bebeğim daha iki aylık oluyoe mu nasıl oluyor
MinnakAsel efeninannesi4207 olmadı canım ertelendi malesef . Yarın olucak inşallah ilk ameliyatını 3 günlükken olmuştu Rabbim safi isminin hürmetine hepsine şifa versin
efeninannesi4207 1Mervemrv evet şah damarında daralması vardı aourt koartasyon diyorlar ameliyat oldu Kasım ayında çok şükür bir sıkıntı yaşamadık tabi ameliyat süreçleri falan çok zordu ameliyattan çıktıktan sonra da
Aysnnnnn Bugün bizde gittik şah damarında açılma var dedler 4 ay sonra kontrole çağırdı öenmli birşey değil dedi ama varmı bilgisi olan ?