@“Busey42”#p22701516bwnse doğuştan kalp hastasıyım yeni öğrendim 3 sene oldu kapakciklarimda açılma var hepsi sıkıntılı ve pil takılacak ben bu yaşıma kadar geldiysem hicbirsey olmaz merak etme inan kucukken bilmeden ameliyat olmak daha iyi bak kızım var arkamda nasıl olacak diye düşünüyorum devamlı