Busra-berra Herkese merhaba 1,5 aylık bı oğlum.var ne denediysem uyumuyor çingene beşiği bile kurdum ayagimda kucagimda uyuyor bıraktığım anda uyanıyor bu sorunu yaşayan var mı nasıl çözüm buldunuz uykusuzluktan ölmek üzereyim çünkü
Cemrisko14 Busra-berra benim de adım Berra 🥰 o dönemler öyleydi bir de gaz sıkıntımız vardı ağla ağla içimiz acırdı en sonunda yorgunluktan uyurdu. 2 ay 20 günlük olduk hala uyumakta zorlanıyor uyuma şekli çok değişti hep kucak istiyor bize ihtiyaçları var daha çok küçükler 🥰🙂
Busra-berra Cemrisko14 aynen gaz var ama bizimkinin derdi gaz değil galiba çünkü ağlaması yok sadece kucağımda uyumak istiyor yatağına koyduğum an uyanıyor bakalım.ne kadsr surecek bu durum