berkinannesi_ Ysgl26 Feyzosumunannesi DilosCe Yigitefeannesi 3310umbozuk Betiferi34 23 temmuzda doğum yaptım 50 gün sürdü kanamam,şimdi yeni adet oldum sormak istedim sizlere normal sanırım
3310umbozuk İlk kızımda 50 gün falan sonra olmuştum ikinci bebeğim yarın kırkı çıkıyor ayni olur herald
Ysgl26 berkinannesi_ benn de 17 hazirandan doğum yaptım 45 gün sürdü kanamam. Doktorum 2 yıla kadar emziren anneler regl olmayabilir normaldir diyor
Feyzosumunannesi berkinannesi_ emziriyormusunuz? Benım sütüm ıyıydı ama 3 gundur azalma oldu ve tadı artık şekerli gibi degıl tuzlu gbı bebegım hep ac gbı ama göğüsüme gelınce bagırarak kafasını cekıyor 😪😭
Betiferi34 berkinannesi_ normal. İlk kızımda 40 gün kanamam olmuştu.sonrasında 1 ay geçti adet olmuştum. Ama emzirmiyordum ilk kızımı belki ondan çabuk adet olmuşumdur.
Ysgl26 berkinannesi_ olabilir canım emzirirken yumurtlama olmuyor hani süt kprur derler ya adetmde emzirilen süre boyunca olmuyorç ama kişiden kişiye de değişir tabi emziriğ 2 ay sonra adet olanlar da var emzirmeyin 1 yıl sonra olanlar da
berkinannesi_ Feyzosumunannesi 1 hafta emzire bildim ,maalesef sütüm olmadı gelmedi mama ile besledim
Denizanasi92 berkinannesi_ 35 gün sonra. Kanamam kesilmişti ani ve hızlı bir kanamam başladı doktora gittim adet görüyorsun dedi gerçekten 21 gün sonra tekrar oldum olmaya devam ediyorum ve emziriyorum. Yani bu işler hiç belli olmuyormus
berkinannesi_ Denizanasi92 bende sizin gibi oldum 35 civari falan kesilmişti birden kanamam yoğunlaştı doktor adet oluyorsun dedi
Ozlemdolugan Ysgl26 adet olunmadığı için hamile kalma riski azalıyor mu bu dönemde yumurtlama olmuyor demişssinizde 😊