Benim bebeğimde 3 ay 5 günlük ilk birr ay çık güzel büyük tuvaletini yapıyodu sonra beze değil altı açılınca yapmaya başladı sadece emiyo şimdide 4 gün falan yapmayınca fitil atıyorum ama sert çıkmıyo normal kaka olarak çıkarıyo doktora sordum olabilir diyo korkuyorum ya öneriniz var nı