allahimsabirver canım benim eşim de ilk 2 çocukta evden kaçıyordu resmen aynı yaştayız erkekler çok geç olgunlaşıyor gerçekten. Ben hep diyordum ama bu çocuklar büyüyünce seni dinlemeyecekler o zaman çok geç olacak diye, çocuklar büyüdükçe sadece beni sevmeye benim dediklerimi yapmaya başladılar aramızda çok güzel bir bağ oluştu eşim bunu görünce dediğimi anladı üçüncü çocukta çok değişti inşallah siz de öyle olursunuz