Kızlar oğlum 3 ay 10 günlük, doğduğunda ilk 20 gün sağ gözünde baya çapaklanma vardı.
Son 1 aydır aynı gözü durduk yere yaşarıyor, bi iki gündür sol gözde de başladı. Geçen hafta doktorumuza sormuştuk göz pınarına masaj yapın dedi. Ama değişen bi şey olmadı hatta dediğim gibi diğer gözde de başladı. Kaynamış soğumuş suyu pamuğa batırıp çevresini sildim geçmedi. Burnunda akıntı var, alerji olabilir demişti doktor alerjiden midir gözle ilgili rahatsızlık olabilir mi ? Bunu yaşayan oldu mu daha önce ? Göz doktoruna mı götürmeliyim ?