2 ay önce de 10 gün gecikmeden sonra regl olmuştum bu ay tekrar 4 gündür geçikme yasıyorum korunuyorduk ta anlamadım neden böyle gecikiyor 8 aylık bebeğim var umarım hamile değilimdir hava değişimi regl etkiler mi böyle birşey midir acaba başına gelen var mı ?