Glykzy Kızlar 6 aylık bebeğimde el ayak hastalığı oldu bugün 4. Gün 2 kere hastaneye götürdüm ama yapılacak bişeu olmadığını söylediler sadece kaşıntı için bi tane ilaç verdiler. Bugün vücudundaki kızarıklıklar iyice artmaya başladı başına gelen var mı acaba
MasalMavi Glykzy yiğenimde olmuştu sürekli bol sıvı vermelisin ateşi varsa 6 saatte bir calpol ve ılık duş bu şekilde 1 haftada atlattı allahın izniyle 🙏🏽 İnş sizde atlatırsınız allah şifa versin
esrasel yeğenimde de oldu o da başka bebekten bulaştı çok çabuk bebeklere bulaşan bi hastalıkmış kızarıklıklar falan 1 haftaya kadar azalmaya başlıyor ilk belirtisi ateş ve haldizlıkmiş zaten yıkayın rahatlatın kaşıntı azalır ama onlara da sadece ağrı kesici ve kaşıntı için ilaç verdiler sanırım
Dimplesbaby Bu hafta benim oğlum oldu yüksek ateş Boğaz enfeksiyonu ile başladı antibiyotik verdiler ertesi günü benek benek ayaklarında çıktı el ayak hastalığı dediler antibiyotiği kestiler kendi geçecek dediler 3 gün yüksek ateş oldu 40 derecelere kadar bişey yiyemedi boğazının ağrısından 4. Gün benekler azaldı ateş kalmadı 5. Gün hiç benek kalmadı sürekli elini ayağını yıkayın elini ağzına götürmesin dikkat edin bizimki 5 günde tamamen geçti bazen 10 günü buluyormuş
Glykzy Ecelila aslında bebeğimi hiç bi yere götürmüyorum evdeyiz akşama kadar hijyene çok dikkat ediyoruz evde duş aldırdım bi anda vücudunda kırmızı benekler çıkmaya başladı