Aysemsi hiç değil canım biz de 1 buçuk aylık iken aynı durumu 10 gün boyunca yaşadık birde öyle bir ağlıyor ki sanki biyerine bişey olmuş gibi kaç defa acile gittik doktora gittik bişey yok gaz diyorlar ama bence atak haftasıydı arabanız varsa onla gezdirin sakinleşiyor benimki akşam 7 de başlardı 10 a kadar hep aynı saatte gündüz hiç bişeyi yok akşam olunca durmazdı zor uykuya geçerdi şükür geçti