pofuduknuriye Var mu fikri olan oglum 7 aylık sadece bagrıyor uçakta full bağırdı bide bunun dönüşü var 1 saat olsa neyse 3 saat çarsıdada öyle evdede vallahi bilmiyorum
Busrasener43 pofuduknuriye sabredip bekliyceksin canım geçiyor ama ben geçesiye psikolejim bozuluyordu o derece 3 ay durmadan araliksız şükür şimdi geçti
Mihrimahim16 Bırak bağırsın bebek sonuçta… Uçak ta kilerde kulaklık taksın 😂 sesini keşif ediyordur bağırır keyiflidir bağırır canı sıkılır bağırır çok normal bir durum…