Duha1000 Hazelmayra rica ederim . Çocuğuma kavuşursam ve rahatsızlığı devam ederse Bursa’da bi özel hastane duymuştum , burda bi arkadaştan oraya gitmeyi düşünüyorum.
Hazelmayra Duha1000 sizin bebeğiniz şu an yoğun bakımda mı hâlâ, rahatsızlığı neydi ki eğer özel değilse
pera3535 Duha1000 merhaba iyi akşamlar bizim de kalbimizde delik be kapakta darlık var Ertürk Levent’te talipliyiz 6 au sonra su için gün verdi açık kalp ameliyatı yapacaklar siz süreci nasıl geçirdiniz bahsedebilir misiniz doktorunuzdan memnun kaldınız mı ameliyatı kim yaptı