sevgii_123 siz ve kızınız yediysenz demek ki yenebiliyor. Günah değil mi nimeti çöpe atmak. Eşinizin yemeyeceğini düşünüyorsanız gözleme yapmak mantıklı.
Yani haddim değil , bu postun konusu da bu değil ama her zaman yemeğin mükemmel olması mümkün değil. Yeri gelecek dibine tutacak, yeri gelecek lapa olacak, yeri gelecek tuzu biraz fazla olacak. Ama siz her seferinde eşiniz yüzünden böyle stres mi yapacaksınız, bence eşinizle konuşup aşmanız gereken bir konu bu.
Kusura bakmayın uzattım ama yazmadan geçemedim. Afiyet olsun.