Esra-ba Bebeğim 6 aylık grip oldu. Dün gece başladı doktor burun spreyi ve surup verdi ama bunun haricinde herhangi bir tavsiyesi olan varmı izotonik ile burnunu açıyorum ama kısa sürede doluyor
Neslihan-55 Esra-ba ben günde 5-6 kere açıyordum genzi ne kadar temiz kalırsa grip o kadar çabuk biter
Neslihan-55 Esra-ba ben günde 5 kere açıyordum genzinden yeşilimsi akıntı bile gelmişti ondan sonra rahatladı çok şükür 3-4 güne geçmişti
Neslihan-55 Esra-ba kan gelmediği sürece sıkıntı olmaz tıkanık olmayan burundan bişey gelmez zaten denersiniz baktınız bişey gelmiyor zorlamayın bırakın