Tatliskizim Merhaba hanımlar ben mantar ve enfeksiyon için gynomax fitil ve infex antibiyotik kullandım ve ayın 29 unda ilaçlarım bitti 30 unda adet olmam gerekiyordu ama hala olmadım 😫 bebek de düşünmüyoruz korunuyoruz varmi bu durum başına gelen
Neslihan-55 Tatliskizim ilaçların perspektiflerini okuyun ilaç etkisinden veya fitilden dolayı gecikme olmuş olabilir
Neslihan-55 Tatliskizim yok daha önce kullanmadım mantar ve enfeksiyon sanırım bende de var yarın tahlil vereceğim ilaçların ismini biliyorsanız netten yazın çıkar adet düzensizliği falan yapar mı diye