0302 Sleepy kullanıp önlem marka beze geçiş yapan var mı bebeğim uzun zamandır pişik sebebini bez e bağladım önlem marka. Bez kullanan ve memnun kalan var mı
Irmakprensesinannesi 0302 önlem hiç kullanmadim ama kızıma doğduğundan beri prima aktif veya prima premium care kulniyrm bazn sleepy natural kullndom sorun yasamadim ama bebeğinizin cildi hassas sa prima kullnin derim en azından gece prima gündüz başla marka deneyebilirsiniz
AseLBebek26 0302 bebeğim 20 aylık doğduğundan beri önlem kullanıyorum çok memnunum ne pişik oldu başka bir şey tavsiye ederim 🌸
Sibel3455 0302 önlem bez çok güzel, indirim yakaldıkça alıyorum, ben birçok bezi kullandım hiç pişik sorunum olmadı ama slepyy de hiç memnun kalmadım, önlemi tavsiye ederim
0302 Doğduğundan beri sleepy kullandım 8 aylık şuan bir aydır sızdırma ve pişiği var önlem markayı çok önerdiler beğenmezsen geçeceğim Prima ya
Irmakprensesinannesi 0302 söyle yapın isterseniz gerc prima kullanın en azndnsn rsht uyur sorunsuz gündüz onlem i deneyin
0302 Irmakprensesinannesi sürekli farklı markalar kullanmak istemiyorum bakalım önlem markasını kullanmaya başladım umarım geçer
Irmakprensesinannesi 0302 umarım kızım 11 aylık olana kdr hem prima kullnadm sonra 1 yaş olnca gerc uyumadan önce prima taktım geç boyu hep altında olduğu için rahat etsin poposu diye gündüz sleepy natural zatn gundz alt degsiikligi sık yaptığım için sorun olmadı bide ben islak mendil kullanmiyorum poposunu silmeye pamuk kullaniyrm ods pişik olmasını engelliyor
0302 Irmakprensesinannesi ben hep ıslak mendil kullandım taki pişik olana kadar şimdi sabunlu bezle siliyorum pişik iyileştirici kremler kullanıyorum ona rağmen geçmeyen pişik var bez paketini kullaaya başladığımdan beri oluyor bakalim inşallah sadece bezden dolayı oluyordur
Irmakprensesinannesi 0302 hiç kullanmadım.islak mendil altını silme ye sadece pamuk şu okdr islak mendili ek gida da kulniyrm okdr yada disarda kulaniyrm
Sibel3455 0302 hiç tedirgin olma ben markette çalışıyorum şuan doğum iznindeyim bize spot olarak geliyordu hepsini topladım aldım hatta başka mağazalrdanda getirmiştim ama şuan gelmiyor bn başka bez kullanıyorum ama ondanda çok memnunum