Kızlar bir sorum olucak şimdi genelde 6’aya giren bebekler ek gıdaya başlıyor ya cevremde bebegımın gelişiminin çok iyi olsugunu sütümün yettiğini ve ek gıdaya baslamam için acele etmemem gerektıgını soyledıler ek gıdayı herzaman yer sen bol bol emzır dendi sizin nir tecrubenız varmı bu konuda siz neler önerirsiniz