Agoghst Merhaba arkadaşlar taşınıyorum Bebeğim 2 ay 17 günlük çok yoruluyorum haliyle Bebeğim yorgun süt içiyor diye mi huysuz acaba bu kadar
busra37 Agoghst Allah kolaylık versin öncelikle. Yorgun sütü ilk defa duydum bence sizçok yoğunsunuz diye tam ilgilenemediğinizden vede ortam değişikliğinden rahatsızlığından dolayı huysu,
Emineeeeee Benim bebeğimde 4 ay 2 günlük hep huysuz ve nedenini bir türlü bulamadık gazdan diyor doktorlar 😔