Selamlar anneler
Özellikle çocukları okula giden arkadaşlarım varsa fikirlerinize tavsiyelerinize açığım
Oğlum var 38 aylık yaşına göre de iri bir çocuk genetik faktör diyelim buna. Neyse ben ingilizce öğretmeniyim geçen yıl bir kurumda işe döndüm oğlum 25 aylıktı oğlumu da başladığım kuruma kaydettirdim ki birlikte gidip gelelim neyse 2 yaş grubundaydı o dönem ancak 2 ay boyunca sınıfına alışamadı ağladı gitmek istemediğini söyledi erken konuşan da bir çocuk sonra öğretmeninin de tavsiyesiyle o grubun hem fiziksel hem bilişsel olarak ona yetmediği kanaatindeydi 3 yaş grubuna verdim hemen uyum sağladı güzel bir yıl geçirdik yaz tatili geldi vs şimdi okula döndük oğlumun 3 yaş grubu haklı olarak sınıf atladı 4 yaş oldular ancak 4 yaşın öğretmeni oğlumun bu sene kendi akranlarıyla olması gerektiğini ve sınıfına dahil edemeyeceğini söyledi yani bu yıl yine 3 yaşta ancak gözlemlerimiz yine sınıfa büyük geliyor çocuk hem fiziksel hem bilişsel olarak ama diğer öğretmenin tavrı çok katı sınıf atlatamayacağını ima ediyor bir yandan da ben düşünüyorum acaba akranlarıyla olması daha mı iyi diye? Ama genele baktığımda eski sınıf arkadaşlarını arıyor sınıftaki çocukların bazılarında konuşma problemi var iletişim kuramıyor öyle bir ikilemdeyim ki yardımınıza ihtiyacım var
Asla küçük görmek gibi düşünmeyin hepsi çocuk hepsinin gelişimi farklı ama mutsuz olabileceği bir yerde olsun istemiyorum ve 4 yaş grubu biraz daha akademik ilerliyor oğlum henüz oyun çağında mı?