Kub_
Bence onu da kendinizi de yıpratmayın hazır olduğunda kendi yürüyecektir bi yere tutunup yürü önce sonrasında ellerini bırakıp yürüme çabasında olacaktır bende aynı sorunları yaşadım aslında sorun bile değil annelik evhamları diyelim oğlum 13 buçuk aylık daha yeni yeni yürümeye başladım bi tanıdığımın 15 aylıkken yürüdü olağan şeyler her çocuk bir değildir oğlum sürünmedi belki 10 aylıkken sürünmeye başladı oda beni telaşa sokardı sonrasında maşallah kendi kendine birden süründü şimdi de çok şükür yürüyor kalbinizi ferah tutun ve ona izin verin hazır olunca yürüyecektir