Ben hep internette satışlarını görüyordum. Nasıl oluyor diye de merak ediyordum açıkcası. Oğluma yağmur çizmesi sipariş verdim. İki gün sonra bana bir mail geldi Mail de şöyle yazıyor %30luk vergiyi karşılayacak mısınız diye. Bende tc numaramı yazıp karşılayacağımı söyledim. O maili Cevapladıktan iki gün sonra İngiltereden yola çıktı şu an hala yolda gözüküyor. Türkiye’ye geldiğinde sky netten benimle iletişime geçip %30luk vergiyi isteyecekler sonra evime kargo gelecek. Ayakkabı 225tlydi+50tl kargo ödedim + ayakkabının %30luk vergisi 65tl falan yapıyor. Ayakkabı bana 340tlye gelmiş olacak. İntagramda ki sayfalarda 450 TL’ye satıyolardı. Onlardada 20-25 gün bekleme süresi vardı. Ben kendim almak istedim.