balbebekannesi01 Kaç cm anneler? Doğuma göre ne kadar büyüdü ? Bizim bıngıldak küçülmüş biraz o yüzden soruyorum sorun yaratır mı?
Sibtug balbebekannesi01 bende bu konudan muzdaribim 42,5 cm en son biraz büyük gibi sanki ama doktor bişey demedi
Ahmedhll balbebekannesi01 yanlış hatırlamıyorsam 4 aylıkken 42 idi. Hemşire söylemedi mi normal veya değil diye
Sibtug balbebekannesi01 hemen hemen yakınmış endişe etmeyin bence doğduklarından itibaren 5-6 cm normal diyo google da 34 doğdu o yğzden 42,5 çok gelmişti bana ama doktor bişey demiyor şükür
balbebekannesi01 Sibtug 5,6 santimse normaldir benim doktorum da normal olduğunu söyledi ama yine de takılıyor aklıma
Ckudll balbebekannesi01 gayet normal olduğunu, persentil tablosuna göre de olması gerektiği gibi dedi🤷♀️
Ahmedhll balbebekannesi01 normal dediyse hiç endişe etmeyin :) uygulamada alttabebek takip diyo orda presentel tablosu var ona bakabilirsiniz o ayda baş çevresi ve kilo boy minimum maksimum ne kadar gösteriliyor