usernamesu İkea Mama sandalyesi için minder almak mantıklı mı? Kullanamayanlar varmış oturma yerini daraltıyormuş öyle mi? Kullananlar acaba bi fikir verebilir mi?
okuyor usernamesu ben aldım çok rahat oldu. Ama şu an bebeğim 5 aylık. Büyüyünce çıkartabilirim minderi
Slmnese usernamesu ben ikeadan almadım çok pahalıydı şimdi daha da pahalıdır muhakkak. 3 sene öncesinden bahsediyorum bu arada Ebebekten mama sandalyesi minderi aldım yıldız şeklinde gri renk gayet iyi oldu. İkinci bebeğimde de kullandım hatta
Elflnykt Ben kendi minderini almadım çok kullanışlı gelmedi onu koyunca bebeğe yer kalmayacak gibi geldi onun yerine trendyoldan yıkanabilir bir ürün aldım memnunum bebeğim 7,5 aylık gayet rahat oturuyor onunla