Mrb benım bebeğimde 5,5 aylık birden ateşlendi 38 derece vucüt soğuk başı yanıyordu calpol verdim düşüyo etkisi geçiyo tekrar çıkıyordu 2. Gün doktoruna götürdük kanda çık hafif enfeksiyon dedi ama gribal enfeksiyon geçiriyor dedi dirençli ateş devam ederse ilaç veririm dedi çok şükür düştü ateş ama öksürük başladı ara ara yarın bunun için götürücem bizde hastayız bizden geçti yavruma çok dikkat etmemiz lazım