bebitos Kızlar bebegım 8 aylık izin haklarım bıttı işe başlamam gerek bebegıme annem bakacak ama ben bırakmak ıstemıyorm durumumuz kotu degıl ama calısırsam dahada iyi olur bende ıkı yasına kadar falan bakmak ıstıyorm napcagımı sasrdm bıraz akıl verın
Ayca_lina_ Canım Kendi fikrim eğer hani durumunuz kötü veya çok kötü değilse ben çalışmak yerine bebeğime bakardım, çünkü bi daha bu günler geri gelmicek 😊
Ftmsnny bebitos onların geleceği için, daha iyi yaşam standartına sahip olsunlar diye uğraşacağız. Herşey el yakıyor. Hem onların sosyalleşmesi için bizden biraz ayrı kalmaları bizede onlarada iyi gelebilir