Merhaba arkadaşlar benim geçen ay uzun süren adet kanamam oldu lekelenme tarzında doktora gittim polip var dedi ve polip alındı sonuçlarım patolojiye gönderildi ve temiz çıktı çok şükür adet oldum bugün 6.gün ama hala az az da olsa geliyor kanama anca mı kesilir yoksa bu ay düzensiz olur mu sizden ricam polip olup aldırdıktan sonra benim gibi uzun süren kanama lekelenme olduysa bana cevap verir mi şimdiden teşekkür ederim 😊