Kuzeymomss ben de anlamadım inanın doktorlar anneleri düşünmüyor sanırım ..zaten takıyorum bunu ..bugün aşırı moralim bozuldu mama da almıyor ne yapabilirim ki ?bir de bende şeker var ,şeker beyaz un vs yasak çok bişey yiyemiyorum süt olması için yani diyetteyim mecbur .sütüm de azaldı haliyle .ama dikkat etmesem de ben kötü oluyorum :( doktorlar insanın moralini bozmaktan başka bişey yapmıyorlar ne zaman gitsem böyle .maden suyunu bn içtim evet .bebeğim köpüklü dıskı yapınca içtiklermi falan düşündüm de devamlı içiyorım maden suyu .ama nane etkiledi sanırıım bir daha vermem zaten :(