Gzm17 biz 6 aylık deldirdik, şuan 7 olduk, ilk delme anında hafif bir ağlama oldu sonrasında geçti, aşılar gibi düşünün bir sıkıntı olmadı, krem veriyorlar zaten eczahanede deldirirseniz, ilk andan itibaren üzerine de yatmaya başladı, eli sürekli kulağına giderken deldirdikten sonra bunu da bıraktı, bazı yerler erken diye delmiyor ama bence bebişlere çok yakışıyor ♥️