Neslihan-55 Abcdfg eğer anne sütü aliyorlarsa içeri sık sık emzir yada sağıp ver bebeğinin bağışıklığına bağlı tez zamanda sağlığına kavusur minik kuzu bebeğine kavuşursun
zeyzeyy33 Abcdfg benim bebegim de 2 günlükken girdi yoğun bakıma bir hafta antibiyotik tedavisi yapıp taburcu ediyorlar makineye falan baglanmadıktan sonra hiç sorun olacak bişey degil. 3 saate bir girip emziriyorduk tüm anneler
Keremsmother Abcdfg benim bebeğim 2 haftalıkken enfeksiyondan yoğun bakımda yattı 1 hafta kaldı zor bir süreç Allah şifa versin bol bol emzirin
Neslihan-55 Abcdfg o zaman daha iyi sık sık emzirirsiniz bir de göğsünüzü sürekli temizleyin her emzirme başında sütyeninizi falan temiz tutun