Fgelemet kesinlikle katılıyorum, isim algısı var mesela bende öyleyim isim takıntılı ama kimseye asla karısmam yorum yapmam, prima diye aylardır kullanıyordum heo sızıntı pişik oluyordu ama bezden dolayı diye kondurmadım kremleri değiştim hassastır dedim prima kullanmak zorundaymısım gibi sonra dedim neden yani neden denemeyeyim memnun kalırsam neden devam ettirmeyeyim aynı işlevi görecekse bosuna deli para harcamaya gerek yoo bence sonuçta hepsi çöpe gidecek 😇