Kızlar bebeğim nerdeyse doğduğundan beri resmen bana yapışık yaşıyor buna bir çözüm bulan yokmu sürekli mız mız sürekli ağlamalı asla yere bırakamıyorum hep aman emeklese yakamdan düşer biraz diye beklemekten yoruldum çözümü yokmu nasıl bir yol çizmeliyim tuvalete gidecek vaktim dahi yok asla ama asla iki dk yerde durmuyor kucakta ble sürekli ayaga kaldracak evi turalatacagım ikinci çocugum ve çok yoruldum