O1Anne Bebeğimin kilosu 2800 2660 gram ile doğdu kilo verdi 2450 grama düştü şimdi ise 2800 gram kilosu normalmi çok üzülüyorum gelişimi geridemi diye 😟
Haydinn O1Anne biraz az almış sanki annesi üzülme ama en doğru bilgiyi doktorun 1 ay kontrolünde söyleyecektir emziriyor musun sık emzir ek olarak mama da verebilirsin bence, daha hızlı bir şekilde toparlaması için 🌸
asli0306 O1Anne benim bebeğimde 2700 doğdu 2455 e kadar düştü. Sarılık oldu fototerapi aldı. Sarılık olduğu için sürekli uyumak istiyordu emmiyordu. Çok üzmüştüm kendimi. Ama İnan ki geçiyor. Niye sürekli uyuyo emmiyo diyordum. Üzme kendini sakın. Kendine sütüne ve bebeğine güven 💕
hepoyleolurzatenn O1Anne bnm bebeğimde 2500 doğdu bnm sütüm az olduğı için mamayla destekledim gayet iyi kilo aldı 1. Ay kontrolünde 4 kilo olmuştu ama mama verdiğim içindi evet sanki az almış gibi eğer emziriyorsan sütün doyurucu ve asıl kaliteli olan kısmını alamıyor olabilir yada sütün kaliteli olmayabilir benm sütüm öyleydi mesela eğer snnde öyleyse mamayla desteklemelisin canım ama sütün var ve kaliteliyse bol bol emzir sık sık
Alyamiraa Benim kızım 2200 doğdu 1800 e düştü hiç canını sıkma şimdi 4 aylık oldu çok şükür normal bebekler gibi 🥰
hepoyleolurzatenn O1Anne bu yüzden kilo almıyor olabilir canım doktorunuzun desteğini alarak mamaya başlayabilirsin zaten muhtemelen doktor mama önericektir size
asli0306 O1Anne beslenmeme uykuma ve dinlenmeme dikkat ettim. Süt arttırıcı şeyler yemeye bak hurma yoğurt incir bende çok süt yapmıştı. Bebeğin daha çok küçük olduğu için tam olarak göğsünü boşaltamıyordur. Bi arkadaş daha demişti yağlı süte ulaşamıyordur belki bebeğin. Günde bir iki defa sütümü sağarak veriyordum. Öyle çok içiyordu.
Nilist Benim bebeğim 2300 doğdu. Şu an 4 ay 22 günlük 5 gün önce tartıldığında 7,250 kg dı. Stres yapmayın toparlıyorlar. Doktorumda doğduğunda için boş çıktı diye espiri yapmıştı 😁 Tabi benimkinde meme bağımlılığı var ama hiç sorun etmiyorum.
hepoyleolurzatenn O1Anne bunu doktorunla karar vermelisiniz ama ben bi mama bi süt gidyordum sütüm bitene kadar ama sütüm o kadar kalitesizdi ki 17 günlük bebek 80cc sütümü içiyordu sanki hiç içmemiş gbi 60cc mama yiyordu normalde de 60cc yerdi zaten