Yusufcuuk Benim ilk 2 ayım resmen o şekildeydi. Ama ben gazlı bebek olduğunu düşünüyorum. Bence kolikti. 2,5 ayda biraz normal zamanlarım olabildi rahat. 3,5 aylık Şuan oyaladığım sürece sorun yok ama ben susayım, odada olmayayım, onun ilgisini çekecek birşeyler bulmayayım ağlar.