Yildiz35 benim oğlumda 20 aylık dediğimiz her şeyi anlıyor yapıyor toplasak on anlamlı ama kendi çapında anlamsız çok kelimesi cümlesi var çok kitap okuruz hatt sadece kitaplarla ilgileniyor konuşuruz ilgi alaka yönünden vicdanım rahat artık konuşma zamanını ona bıraktım oyun grubuna yazdırdım yaşıtlarıyla vakit geçirmek iyi gelir diye sizede tavsiye ederim