Kızlar bebeğim 4 aylık çok ıkınıyor çok huzursuz. Masajlar yapıyorum gazını çıkarıyorum ama kaka yapmakta zorlanıyor galiba hiç durmuyor çok ağlıyor ej son yarım bi fitil attım biraz rahatladı ama hala kakasını yapmadı ve hala zorlanıyor napabilirim ne iyi gelir