Malum mama fiyatlarından sonra uygun ve içeriği temiz mama araştırmasına yöneldim. Aptamil 4 kullanıyordum 2 ay önce 320 liraya 2500 gram almıştım 3 gün sonra 420 15 gün sonra 550 1 ay sonra 850 lira oldu. Humana 150 TL 800 gramı ve içeriğine temiz diyorlar. Memnun musunuz yardım edebilir misiniz